Ibolya-Ajándék

Általános szerződési feltételek

  1. Válaszd ki a termékcsoportot a „TERMÉKEK-re kattintva
  2. Ha a termék fotójára kattintassz, megnézheted azt nagyobb méretben, a színeket pedig a mérettáblázat menüpontban
  3. Ha a termék megrendelése mellett döntessz, jelezd a mennyiséget valamint a méretet kattints a ”Kosárba tesz” feliratra.
  4. Amikor végeztél a vásárlással és még nem regisztráltál, töltsd ki az űrlapot
  5. A vásárlást csak akkor tudjuk elfogadottnak tekinteni, illetve regisztrálni, ha az itt található mezőket maradéktalanul kitöltöd. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért nem vállalunk felelősséget.
  6. A megadott email címre elküldjük a megrendelés visszaigazolását. Amennyiben ez a visszaigazolás nem érkezik meg pár percen belül, abban az esetben valamilyen hiba lépett fel a rendeléssel vagy a megadott e-mail címmel (pl.: elírás) kapcsolatban. Először ellenőrizd a megadott e-mail címet és ha nem abban van a hiba, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot.
  7. Ha a megrendelést vissza szeretnéd vonni, vagy változtatni szeretnél rajta, kérünk, mielőbb közöld velünk, mert előfordulhat, hogy a termék elkészül vagy akár már postázásra is kerül. Ha ez megtörténik, akkor már nem tudjuk fogadni a kérésedet. A módosítást, lemondást minden esetben írásban tedd meg az ibolyaajandek@gmail.com  címen, vagy sms-ben a 06 20 970 82 03 telefonszámon.
  8. A megrendelések folyamatos feldolgozása ellenére, előfordulhat, hogy a kiválasztott termék elfogyott, mielőtt azt levettük volna a honlapról, ez esetben türelmedet kérjük
  9. A küldeményt a Magyar Posta Zrt. szállítja ki, melynek értékét a kézbesítéskor kell fizetni a szállítási díjjal egyidejűleg. Ennek értéke: 1400 Ft.
  10. Amennyiben a postás az áru átadását nem tudja teljesíteni, értesítőt hagy a postaládádban. A Posta a sikertelen kézbesítés esetén a küldeményt kb. 5 napig őrzi, majd azt a feladó részére visszajuttatja.
  11. A személyes átvétel üzleteinkben munkanapokon 10-18 óra között díjtalan. Ebben az esetben mindenképpen felvesszük veled a kapcsolatot, hogy biztosan legyen a rendelt termék. Üzleteink: Albertirsa, Pesti út 44., Monor, Kossuth Lajos u. 72., Cegléd, Kossuth Ferenc u. 10.;
  12. A szállítási idő a megrendelést követően max. 10 munkanap. A küldemény átvételekor ellenőrizd annak sértetlenségét. Ha a csomag sérült és nincs hozzá mellékelve kárfelvételi jegyzőkönyv, kérjük, ne vedd át a csomagot. A vevő köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.
  13. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 117/1991. (IX.10.) sz. Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak. Elállás joga Megrendelése során Ön élhet a 17/1999. Kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával.
  14. Ezúton tájékoztatunk, hogy adataidat a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk.
  15. Adataidat harmadik félnek nem adjuk át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél cégünk csomagjainak kiszállítójaként működik. Ekkor azonban a csomagszállító a cégünk által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosult megőrizni, felhasználni,illetve további személyeknek átadni.
  16. A megrendelés elküldésével megrendelő kijelenti, hogy a fent leírtakat foglaltakat tudomásul vette, megértette, és azokat magára nézve kötelezőnek tekinti.

IMPRESSZUM

1. Az üzemeltető adatai:

2. Az üzemeltető elérhetősége

Ügyfélszolgálat: munkanapokon 8:00-17:00 óráig,szombaton 8:00-12:00 óráig.

Telefon: 06209708203    06209586187

E-mail cím: ibolyaajandek@gmail.com

3. Az üzemeltető weboldalának tárhelyszolgáltatója

Viacom Kft